mandag 2. mars 2009

Tur som väntar

Jag har ju tidigare skrivt att jag ska en tur till Antwerpen i maj, en tur med shopping och champange.......Men i juni så blir det MC tur. Det är träff i Geiranger den 19-21 juni. HOG = Harley Owners Group. For the very first time - har inte varit på en sådan träff tidigare. Men jag glädjer mig minst lika mycket till själva Geiranger - se på bilden - är det inte vackert? Vilken utsikt! Här tror jag verkligheten definitivt övergår fantasin. Norge är då ett fantastiskt vackert land - specielt för mig som är uppvuxen på Närkeslätten. Men nu absolut inte något ont ord om Närke - Laxå/Örebro kommer alltid vara en del av mig.


Flera bilder finner du här.

2 kommentarer:

Rune Lundblad sa...

Men gå inte och ställ dig bredvid den lurblåsande kvinnan. Jag får svindel bara jag tänker på det. Vackert är det. Jag tror jag har den bilden i Norgeboken vi fått.

Vita hjärtan sa...

Otroligt vackert! Jag som knappt varit i Norge....för en tur på ett par timmar över Svinesundsbron för 16 år sedan räknas väl knappt.....

Kram Annemari